Video som beskriver hur penningsystemet fungerar

Posted on

Från Lincolns blogg

 

2 thoughts on “Video som beskriver hur penningsystemet fungerar

    Stig Olsson said:
    februari 13, 2013 kl. 1:30 e m

    Denna video är bland det bästa jag nånsin sett, för det förklarar vilket enormt bedrägeri (och stöld) hela detta försök att skapa ett kontantlöst samhälle!

    Jag kämpar i min blogg för att bl a motarbeta bankerna på alla sätt och vis, men om jag får lov att använda din video (givetvis med länkhänvisning) så kommer jag att nå ännu fler, och det är ju bara genom att bli fler kontantanvändare som vi kan stoppa kräken!

    Tacksam för ett ok från dig 🙂
    stig@cyberliv.se

Kommentera

